sjuk...

åh gud va jag älskar statistiken och alla roliga å bra frågor till frågestunden...
Svaren kommer nog upp i ett videoinlägg imon eller senare ikv...

_____________________________________________________
Fredag den 13 idag då.
brukar vara mångas otursdag,
men min turdag nästan jämt.

men idag så vare inte så kul, mådde bra på morgonen runt 6-7 precis när jag skulle till bussen så börja jag svettas å ser typ svart ...
å mår riktigt illa.
inte bra.
å dels har jag inga pengar på min mobil så kan inte få tag i mamma,
å säga att jag e hemma.
så de får man la ta.


så de blir ingen ungdomsgård för mej ikväll...
usch.
men ha de så nice.


Love u♥

Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

gullig blogg! hur mår dudå?

KRAMAR!:D

2012-01-13 @ 18:49:27
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0