hej alla söta♥

idag var jag i kalmar med SannaLindberg...
Agnes å Julia kunde inte följa med tyvärr.
men de var kul iallafall!
Sanna å jag sprang omkring som vilda höns på Leo's lekland
hahah så sjukt kul vart de...
DE SKA GÖRAS OM!
sjukt underbart♥
sen när vi kom hem ,
satte vi oss hos sanna å färgade mitt hår de första vi gjorde.
Brunt-Chokladbrunt,
men ska färgas en gång till,
nån gång...
hähäh,


sjukt nöjd blev jag,
men sjukt FUKKING lack ALLA som klagar på ALLT hela tiden.
DE första jag fick höra när folk kom på att jag färgat håret va:
MAN SER DIN UTVÄXT FORTFARANDE!
BLEV SÅ FUKKING LACK!
Blev redigt förbannad.
brydde mej mer om att HELA håret skulle bli brunt å inte fläckigt ist för hela min utväxt.
men trodde faktiskt den var färgad,
såg ut så.
men syns inte så mycket.
fuck u kände jag bara!:D
bilder kommer imon eller inatt eller nåt?
Ni får ha de så bra...
PUSS MINA ÄLSKLINGAR♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0