Biblan mä söta smilla:3

Igår så sov ju smilla hos mej,
vi skulle träffat filip å hampus kl 3 men de blev inget med de,
så vi typ dygnade...
å nu är jag trött som fan,
men på lovet är ju då man ska va vaken varje natt ?:3
aja,

men INATT,
så ska smilla hem,
å så kanske vi ska ses sen inatt,
med filip och hampus.
Mysigt pysigt...
domma dagarna har vart asskoj,
hon har ju vart i gbg enda tills igår .
så man va ju glad för hon kom hem.
å så.

sen käkade vi go mat å så.
Vi gjorde SAMT en videoblogg,
men veta fan när den kommer upp ?
vi kanske ska gå å göra en ny snart, å då får jag spela in med min mobil,
för hon spelade in med sin kamera men asso ah.
men nu sitter vi på biblan efter ha smält smällare...
men snart ska vi väl ut å göra de igen.
jobbigt med långt inlägg,
jag vet!<3










PUSS PÅ ER MINA ÄLSKLINGAR!



jag hjärta er mina underbara bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0