rädslan vaknar!

rädslan blir större å större,
vill inte att du lämnar mig.
då har jag ingenting kvar,
bokstavligen.
känslorna blir starkare...
minnerna blir tydligare.
kärleken tuffare.

sjuk idag , eller mår hyfsat okej nu...
kanske blir blå gården senare ikv får se.
sitter helt ofixad i pyamas ,
har sovit å spelat ps2 hela dagen.

men funderar starkt på att klä på mig å dra
till lekplatsen eller något sånt.
där jag höll om dig sist!


ja men orkar inte sitta inne hela tiden,
har gjort de i 2 dagar så nånstans tar ja väl vägen ;)

ha de nice...

puss!!
/milleeey♥

Kommentarer
Postat av: liinn

Tack Milla hjärtat!

Jag fick Sony Ericsson xperia x8.

Haha, tack! Alltså såg inte din kommentar förns nu.. Så svarar nu ist. :$

Vi kan ses så fort som möjligt, when you can and will! :) <3

2011-09-09 @ 19:05:39
URL: http://lliinnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0