kärlek!♥

skola imon.
även om jag kanske får kvarsittning e jag glad.
jag är helt förälskad i min älskade filip!
sen på kvällen blire fotbolls match med dom bästa
i guldfågeln arena
de gillas , sverige - litauen elr va de heter :)...
nu sitter man vid datan å glor på teveeee:D
men bajs på att min mobil typ e låst.
så måste använda min gamla(y'
aja nu kommer en underbar låt.
som får mig att blicka tillbaka.
å som får mig att förstå att mitt liv inte skulle funka utan dig.
du är min mamma som jag levt med hela livet,
kan inte leva utan dig.
försvinn aldrig!



å en låt till filip :D
även om min älskling e seg å inte så duktig på engelska.
så får han väl söka upp texten i google :D
xoxo!
/milleeey♥

Kommentarer
Postat av: Filip Andersson

haha ;) <3

2011-09-04 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0