filipandersson!

du får mig på fötterna,
när jag mår som sämst.
du finns alltid här för mig.
jag finns här för dig!
föralltid.
oavsett vad som än händer,
vill jag alltid förbli din!
du har ett hjärta av guld,
å de verkar som jag finns
i ditt hjärta!
baby, du e den enda jag vill åt.
vi har många underbara stunder tillsammans.
men jag saknar dig så fort du släppt min famn,
å gått här ifrån!
jag har nog aldrig känt såhär.
vet inte vad som händer,
gråter floder av glädje.
om kärlek var en droppe vatten,
då skulle du va en tsunami för mig.
du är han,
han jag lever med!
han jag skrattar med.
jag kan sitta å kolla dig i ögonen hur länge som helst.
de räcker, för du förstår nog att jag verkligen gillar dig.
du e så bra,
nae,
bättre än bra!
du e bäst.
Min kärlek till dig e obeskrivligt stark!

förut var jag rädd att prata med dig,
jag snackade med dig!
förut var jag rädd för att kyssa dig,
jag vågade kyssa dig!
nu e jag rädd för att förlora dig!

lämna mig inte.
filip♥milla står de i mitt hjärta!
de är så jag vill ha de.!

filip, everything i do, i do it for you!
min tröga, söta lilla underbara filip,
du förstår inte hur mycker jag verkligen
ÄLSKAR DIG!
bägge 2 lite smått drogade!
bild sen i vintras.
älskling e så söt:d

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi den bilden tog jag/josefine:)<3

2011-09-09 @ 16:04:28
Postat av: Malin ♥

Nawwi älsking!(:<33

2011-09-09 @ 18:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0