-.-'''''''''''''''

sitter å har precis klätt på mig.
ska snart fixa mig
men tänkte göra ett inlägg lär ju inte orka efter skolan...
ja skola idag då.
jag e förkyld och är jääääääääätttetrött ...
så sjukt jobbigt.
men vill inte o kan inte stanna hemma idag!
e bara så fucking trött...
_______________________________________________________________________
jag e galet kär,
i den finaste killen på jorden.
han som får mitt hjärta att slå.
han som får mig att lé.
han jag vill dela allt me.
du ska veta att jag ÄLSKAR DIG.
de finns stunder ,
som aldrig suddas ut!
________________________________________________________________________

hihi bus!:)

men ha de så nice idag!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0