drygar , med Linni i öronen♥

chachaa haha D:
idag skulle de la vart bea å jossan men nepp ;D
å bertil♥ och 2 av hans kompisar: D
men vi får la se va som händer.
nu sitter jag å diggar till Linni.
har aldrig hört henne förut, men nu när jag hör henne!
jag ryyyyyyyser !
ni måste kolla seriöst,
först tkte jag hon hade för annorlunda röst för å va tjej.
men nej hon har helt perfekt röst!
älskar rösten som in i norden ;o
senare kommer min älskade moster & henne sambo.
han har ju med sig sin älskade motorcykel som jag åkte runt med i hela stockholm.
den e sjukt snygg, men jag var inte snygg på den :p
såg ut som en mupp, men ni ska få en bild på den .
denna gör hon så sjukt bra!
hon gör om den till sin egna,
inte bara em vanlig wannabe som alla andra...
Underbar, även om de inte är hela låten !:)
Tror de är hennes egna låt ...
den e fedt bra iaf :)
fråga mej inte varför hon ligger ner :3
å fråga inte varför hon dampar innan hon börjar sjunga.
Å ja de är en hon har bevis som hon själv skrivit på youtube!:)

Transa...

Kavve123 2 månader sedan

lär dig innebörden av ordet innan du uttrycker dig.

transa = transvestit dvs att man finner ett nöje i att klä ut sig till motsatt kön.

och jag finner inget nöje i att klä mig i killkläder. jag vill bara va mig själv.(av linni då :])

 

 

 

PUSSHEEJJJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0