skola imon.

sitter här,
med ganska ont i magen,
men jag överlever.

idag har mammis å jag vart i färjestaden.
sen pluggat å kollat på fotbollsträning å så.
å ska börja på fotboll!:D:D:D:D
Happyface.
så blir mycke träning nu.
aschill!

sannabergman å jah ska börja i paifen!:)
gutt som faen.
men IMON,
äre skola,
1 lektion ...
sen ska vi åka till kalmar, gymnaserna.
å ha gympa i någon/några timmar.
sen ska vi käka eller nåt,
sen blire museum.
sen åka heeeeeeeeeeeem..
kommer hem vid 10 i 5.
sen träning efter de.
men vi får ju sluta tidigare nån annan dag,
vilket är gutt.
sen på tisdag missar vi skoldagen oxå,
för vi ska gå lucia.
aschill...
ha de gött.

PUSS.!♥

jag älskade dej,
du älskade mej,
de va så de skulle va.
men du har lämnat mej ensam kvar.
nu e de bara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0