försöker se framåt, men allt börjar om.

smått söt bild?! :p
eller...
aschill lektion på hur man har kul i kalmar !:3
osminkad å ful vet (:
men så va håret på lucia iaf!
as cepe...
dom sista lektionerna idag tillbringade vi i ishallen i kalmar!♥
söta lilla filip i bakgrunden å söta ofelia till höger.
de va lite utav min skolvecka...
kom precis hem från julbordet,
asmysit vare!
har ju världens sämsta mobilkamera så ser ingenting typ.
men mysigt vare iaf.
skolan va helt okej,
hade ju historia provet,
enda provet jag klarat med den läraren!
ASSKÖNT!!!!:333333333
SUPERGLAD.
å nu sitter jag å taggar tills imon...
1. min underbara söta bror kommer hem imon.
2. min söta lilla bestisfestis frej kommer till ungdomsgården imon.
3. allt e helt cepe.!;o
seriöst,
jag lovade mej själv.
vill inte ha de såhär.
fuck it.
varför jag?!
alla gör vi misstag.
å detta är ett av mina allra största...
HOPPAS NI HARE BRA.

PUSS PÅ ER.
ÄLSKAR ER ALLA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0