dålig uppdatering.

igår va de en vanlig skoldag.
astråkigt...
idag vare lite julpyssel å så,
va ju avslutning.
massa gott fick vi!
senare gick vi till gympasalen & hade 5 kamp...
där skulle en 7:a få ett pris för bästa sammarbetet å bäst poäng i huvudtaget...
vilka vann?
7C , IGEN FFS.
vi e för fukking bäst!
men nu har jag iaf lov...
ska snart gå å lägga mig.
imon blire köpa flleeeeeeeeeer julklappar!:3
å hoppas jag får den julklappen jag vill ha...
men tror jag får de.
eller så gör vi som förra året(a'
mamma å pappa går ut ifrån bilen å jag kollar i påsen med alla paket så vet jag(a'
skulle bli hur lycklig somhelst iaf.
skönhet lixx!!
loveit!
här e ett litet chema över hur resten av min vecka kommer se ut.
med början imon...
:3
HA DE SÅ BRA NU ALLIHOOOOOOPA!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0