DAG 4 - En person som betyder mycket för mig.

kl e ju faktiskt över 00:00 så tänkte göra denna nu,
kanske inte hinner senare idag...
_________________________________________________________
en person...
Hanna Oscarsson♥
asso finns så sjukt många fler.
men denna tjej e en av dom!
vad kan de va ?
2-3 år sen nu?
:)
de va väl typ de ?:)
ett minne med henne.

Finns så sjukt många fler,
tog ca 5-10 min för att välja en av alla underbara.
_____________________________________________________________________________
jaja jag kom hem för ca 20-25 min sen.
har vart ute med Sanna , Filip , Hampus & Casper,
vi smällde raketer (a'
kul som fan...
men ska tvätta bort mitt smink å de sen bädda om senare blire å soooooooova.
sen taggar vi nyår med att sitta hemma dryga sönder.
fan va jag hatar nyår...
seriöst.
kan ta sig nån stans å bara dö.
aja kan ju hoppas jag blir full på min cider å lite champange så kanske de blir roligare.
eller va säger ni?
ja jag ska tänka ut ett bra nyårslöfte som jag VERKLIGEN måste hålla denna gången.
men uppdaterar mer imon!
men då blire nog en så kallad BILDRAKET(ist för bildbomb hihi )
MEN HA DE SÅ GUTT SÅ HÖRS VI IMON!
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0