valde inte att de skulle bli såhär!

du gav mig inget val.
jag hade inget att välja mellan.
nu är jag ensam igen.
du sa att du älskade mej.
du lämnade mig.
nu snackar vi inte ens längre.
1 år helt ofattbart,
tror du har låtsas gillat mig i 1 år nu.
för 1 år sen blev de vi för första gången.
du skulle aldrig lämna mej,
jag är helt ensam.
vill ha dig!
du vet de.
så många tårar jag föllt för dig.
helt bortkastat.
du fick mitt hjärta, du hare fortfarande.
du har bara stuckit en kniv rakt igenom de.
de känns så.
slå mej, skjut mig, gör vad som helst.
men hjärtat tillhör dig,
jag bryr mig inte bara du inte skjuter, skär sönder hjärtat.
men de är försent.
du är en kärleksmördare.
vet inte vad jag ska göra.
fattar inte vad jag gjort?!
varför jag höll på som jag gjorde mot alla...
inte ett förhållande över 1 månad på 2 år.
förfan hemskt...
men jag klarar mej,
men felet e att jag älskar dej.
vill vara med dig hela tiden.
ändå vill jag inte se dig, inte höra dig.
för då saknar jag allt de vi hade.
allt vi gjorde.
alla minnen,
bortkastade.
:/
hur lr hur, idag solade jag ,
blev ganska bränd nice jöö!
imon blire stan med moster, karro å mammaaah :D
puss på de:D
nu sitter jag å lyssnar på demi lovatos nya låt.
vet vad ni tänker, VILKEN värdelös låt.
men lyssna på hela, jag bedömde efter början bara,
men hela låten är underbar,
så många tårar faller ner för min kind,
men du är inte värd dom så fattar inte varför.
men tror de är saknaden;(
give me love, its all i want, little love!
ska in i duschen nu iaf...

Puss!!
/milleeey!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0