tråkväder-.-

ska bara svara på smillas kommentar
från smilla :
ulrik är miiiiiiiiiiin !

erik är din. :D
___________________
du kan behålle ulrik för jag har eric,
å btw jah ska in med hanna, sanna & sonny men du får gärna följa med tror jag,
kan snacka med dom :)
älskar dig!
______________________________________________________________________
idag blire smilla
å snacka med min älskade felix!
underbart jöö?
senare ikv , blire med familjen till kalmar å gå på resturang, mysigt!:)
men felet är att de regnar å massa skit just nu...
elr ah :)
men längtar, 4 dagar kvar tills jag få se älskade eric saade,
å smillas ulrik munther!
älskar er alla 4, smilla , ulrik eric å felix hähä!
felix du är underbar ville bara säga de:*
PUSS!!
/Milleeey!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0