test & en låt:)♥

uthållighetstest: 132 frågor



1. Vad heter du? - Kamilla Charlotta Jonsson
2. Vad kallas du? - milla, milleey, millis osv osv.
3. Vad vill du bli kallad? - kamilla eller milla
4. Födelsedatum? - 12 maj
5. Stjärntecken? - Oxe
6. Lunar? - Hade det ja.:)
7. Msn? - Ja.
8. Helgon? - Naj:)
9. Vart bor du? - Öland..:)
10. Vad har du för mobil? - Samsung någon , men ska få en samsung galaxy spica:)
11. Har du en egen dator? - nae :)
12. Vem är din/dina bästisar? - Har massa, men smilla, kornelia , sanna lindberg, andrea & nellie m.m :)
13. Har du något husdjur? - Japp, en hund å en papegoja:)
14. Vad ska du göra i sommar? - Sommarn är typ slut, eller sommarlovet iaf.
15. Favoritfärg? - Rosa, blå, lila & svart, men finns ingen färg jag inte gillar så..:)
16. Turnummer? - 13 & 9
17. Vad älskar du mest? - Min familj & mina vänner & min älskade hund ( å eric saade :3)
18. Intressen? - sport & vänner!:)
19. Favoritband? - Band e väl^^ jag vet inte ;( så många bra...
20. Favoritlåt med ditt favoritband? - inget favoband ... men apologize - timberland ft one republic:)
21. Namnsdag? - 7 mars & 12 maj (på min födelsedag^^)
22. Vad skulle du vilja heta? - Kamilla (;
23. Vad heter du på din msn just nu? Millaaahjonsson

24. Hur många online? - 29 :)

25. Vem är 9:nde online? - sonny :)♥
26. Vem har du blockat? - Många!!!
27. Hur många olika grupper har du? 2 ^^
28. Har du några olästa mejl på hotmail? hade runt 3000 förut idag men tog bort alla så nej :)
29. Har du några nya kommentarer på Dv? Nae :)
30. Isf hur många? -
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - blond å bruna eller JÄTTEBLÅA ögon, (helst blond) vältränad lång, liggande hår, snelugg^^ skitsnygg, skit snäll & helt underbar, men de finns nog ingen sådan ^^:d
32. Beskriv ditt hår? - kopparblont underhår sen lite brunare överhår som jag färgat :)
33. Har du några piercingar/tatueringar? - Har öronen (a' hade läppen men ska ta hål senare igen...
34. vart skulle du bo om du fick välja? - Göteborg, eller Usa men i sverige helst gbg elr dalarna:)
35. Bor du i lägenhet eller villa? - Villa.
36. Vilken färg är snyggast på kläder? - svart & blått tycker jag, men rosa åxå :D
37. Vad har du på dig? - underkläder & ett linne , en halvkofta (t-shirt kofta^^) & jeanstights & foppatoffler:D
38. Har du något i håret just nu? - ah toffs & hårband :)
39. Vad har du gjort idag? - Ingenting näst in till!:)
40. Vad ska du göra imorron? - sova elr städa :).
41. Hur mår du just nu? - Så SJUKT UNDERBART BRAA!!!:D:D:D
42. Hur brukar du annars må? - antingen skitbra elr skitdåligt ;)
43. Är du sjuk? - Nja lite förkylning men de är ingenting!!:)
44. Har du ont nånstans? - nacken isf ;)
45. Har du gått till tandläkaren detta året? - ohjaa
46. Vad heter din pappa? Mikael
47. Har du några syskon? - Japp, två storasystrar & en storebror:)
48. Vilket är ditt favoritdjur? - Hund & papegoja ^^
49. Äter du ofta godis? - Händer väl (a'
50. Vilket är ditt favoritgodis? - Beror på vad jag har för humör.
51. Vad är det finaste som finns? - Han♥
52. Vilken är din favoritdryck? - monster , rockstar , burn & coca cola:)
53. Vilket är ditt favorit tv-program? - Simpsons & Family Guy.
54. Vilken är din favorit veckodag? - Fredag & lördag.
55. Vem är din förebild? - Eric saade eller justin bieber:)
56. Vad är bäst med dig? - Kan hålla hemligheter & finns där för alla som ber om de!:)
57. Har du några komplex? - Öh, skulle jag fatta dedär?
58. Hatar du någon just nu?- Hatar är starkt ord, har nog aldrig känt den känslan att hata någon men ... asso jag tycker verkligen inte om vissa...:)
59. Saknar du någon just nu? - ohja...;(
60. Har du kysst en apa? - Nej tyvärr;(
61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? - hund eller papegoja hahha ^^
62. Är du allergisk mot något? - Jajamen.

63. Har du ngt nytt gästboksinlägg på Dv? - Inte vad jag vet.
64. Hur många bilder har du lagt ut? - många-.-
65. Vad har du valt för bild här ovan? - Ingen, för jag gör inte testet på bdb. :*
66. Vilket band är det dåligaste som finns? - Abba:)
67. Är du kär? - Jajamen :)
68. Isåfall i vem? - i han!♥
69. Vad är din status? - singel , elr va?^^
70. Vad har du för sexuelläggning? jag e bög tänder bara på killar!=)
71. Är du homofob? - Hahah, nej. xD
72. Är du medlem på någon annan sida än dayviews? - Jajaemen!
73. Isåfall vilken/vilka? - Facebook osv.
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? - Berit, britta & ulla:)
75. Vilket är det fulaste killnamnet? - kurt ^^ även om min farfar heter de (a'
76. Har du varit hos frisören det här året? - nej har inte vågat, men i vintras !:)
77. Använder du nagellack? - ibland...:)
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? - persienner & gardiner :)
79. Har du eget rum? - Jaoo.
80. Har du en dubbelsäng? - nae:)
81. Har du en egen platt tv? - Nej, tyvärr inte.
82. När flyttade du senast? - för 12 år sen ^^ snart 13 ^^
83. Vilken stil har du? - Min egna!:)
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? - ERIC KHALED SAADE!!! Taylor Lautner, Cody Simpson, justin bieber Och massa andra! ♥
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? - miley cyrus elr typ demi lovato, någon som inte är alldeles för smal iaf!:)
.86 Vilken kändiskille har snyggast kropp? Danny, Eric saade & Taylor Lautner♥♥
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? - nae även om jag inte vet vare e men har hört de i en låt så ^^
88. Har du hoppat studsmatta det här året? - OHJAA!!!
89. Vilken är den godaste frukten? - annanas & päron :d
90. Äter du grönsaker varje dag? - Jag tror det.
91. Dricker du så mycket vatten som man ska? - Haha, näe.
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? - Vunderviktig eller normalviktig men lutar mest mot underviktig (:
93. Hur lång är du? - 1,63 - 160 typ:)
94. Är du nöjd med dig själv? - hyfsat...
95. Vad är du bra på? - Haha, badminton , göra folk illa^^ vara klumpig & sjunger inte förjävligt heller:)
96. Har du en egen hemsida? - Ah, du e inne på den ?^^ http://milleeey.blogg.se ♥
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? - No
98. Hur gammal önskar du att du var? - 96:a elr 97a :)
99. Vad är klockan just nu? - 18:36
100. Är det jobbigt att svara på frågor? - Ja, börjar bli trött nu..
101. Hur ser din dataskärm ut? - fin :d fyrkantig :)
102. Städat idag? - Haha lite... skulle städat hela rummet men palla lixx... :D
103. Har du varit ute idag? - Ah.
104. Vem ringde du senast? - Mamma.
105. Vad var du senast arg på? - karro:)
106. Vad har du för status på msn just nu?- inte vid datan :)
107. Vad har du ätit idag? - ingenting...
108. Önskar du att du var tjockare? - Nej tack, lite smalare egentligen...
109. Hur många hus har du bott i? - 2:p
110. Är du medlem på last.fm? - Uhm, nä.
111. Lyssnar du på webradio? - Nej
112. Bäddar du sängen? - inte nu , men jaa:)
113. Har du lätt för att somna? - när jag e trött kan jag somna på bara 3 sek...:)
114. Snarkar du? - Näpp:)
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? - aah:)
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? - Ibland:).
118. Vad lyssnar du på just nu? - baby- newkid :)
119. Vad har du för ögonfärg? - brungröna :)


sån ögonfärg !:)

120. Vill du tatuera dig? - JA!!
121. Vad har du för visningsbild på msn? - Mig. :$
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? - Blogg.se, youtube, fb & msn :)
123. Laddar du olagligt ner musik? - Japp(a'
124. Har du en egen iPod? - Nae men hade en mp4 men de slängde/tappade man i marken givetvis...-.-
125. Är du fet? - Eeeh, fet nej normal isf...
126. Vad önskar du dig i julklapp? kamera, en ny mobil kanske om jag inte är jättenöjd med min samsung jag får snart :) , någon ipod elr nåt sådant :) & pengar!!!
127. Ska du köpa Prada-mobilen? - nae tack :)
128. Har du sett filmen Linas Kvällsbok? - aahh
129. Är du emo? - nej, jag e normal hahah , nej jag e onormal & har min egna stil , so i like it!:)
130. Vad stör du dig på? - Massa, irriterande kaxiga snorungar i 3an - 4 an  & 5an..:)
131. Vad är din åsikt om emo? - En  musikstil, som man kan lyssna på när man mår dåligt , vissa som mår dåligt kallas för emosar å sminkar sej svart & rött & cuttar sig pga att dom mår skit...
132. Brukar du lyssna på hög musik? - Jo då nu tex:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0