snart 3 dar kvar, nervös ohja!♥

om 1 h o  minuter så äre bara 3 dar kvar,
3 dar kvar tills jag e vaken hela morgonen,
färdig å fixad kl 8 på morgonen.
glad å söndergråten för jag fått era autografer.
kanske har jag svimmat då?
de vet vi inte!
men jag längtar iaf!
mer än någonsin.
artisterna jag snackar om e eric saade & ulrik munther!
GAL1 vad jag längtar.
3 dar kvar tills jag får hålla om er, sjunga med er i sångerna LIVE!
men om vi säger såhär?
jag lever livet å e överlycklig?
1, världens underbaraste vänner.
2. eric saade om 4 snart 3 dar.
jag e så sjukt nervös sen kanske bara ngra dar elr ngn vecka efter de kommer min älskling till kalmar(förhoppningsvis) då får man äntligen träffa honom!
underbart.
aja , kom precis hem från ekerum .
där mötte man en ledsen sanna, vad såg man sen när man gick hem?
EN GLAD SANNA, vad skulle man göra om jag inte fanns ?;)
ställer alltid upp (h'
aja, Puss!
/ Milleeey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0