ledsen till hyfsat glad!

TACK ERIC SAADE DU GÖR MEJ GLAD.
PEPPAD ...
:d
kommer flera låtar med honom i slutet av inlägget sedan ☺
idag äre sådär med vädret, soligt å varmt men mkt moln på himlen.
men men, sen kanske hanna å jag sover ute ?
vet inte, de får hon avgöra :DD:D
men nu jobbar min lilla skitunge så jag får vänta ;(
hihi men jag klarar mej, bara ja har eric saade i öronen!
taggar inatt dåååee,
hanna får veta sen va som väntar henne ;)!
läskig jag låter ^^
nu ska ni få flera underbara eric saade låtar,
som jag blir glad av,
sen en avril lavinge låt & en ulrik munther låt !:)
för er som inte sett videon te popular, NI MÅSTE KOLLA!!!!
min favvo låt♥ ja jag kan alla eric saades låtar utantill :$ eller alla jag har hört (a' detta är inte ens hälften av alla men ville inte plåga er för mkt :D
nu ulrik munthers låt ♥
sorry hittade ingen annan som vart hela låten så fick bli denna! men han e sjukt grym även om de va live!:)
nu avril lavigne!
PUSS!!!

/Milleeey!♥

Kommentarer
Postat av: smillaaaa!

ulrik är miiiiiiiiiiin !



erik är din. :D



du, kan jag följa med till rix fm?

2011-08-07 @ 10:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0