lämna mej aldrig!

mamma å jag va i färjestaden förut då.
men känslan med att veta att jag kanske inte har nån mamma att åka iväg med om bara nåt/några år är hemsk.
lämna mej aldrig.
jag är ditt barn, föralltid, jag vill intee bli äldre.
vill inte att du försvinner ifrån mitt liv.
du ska veta att jag älskar dig!

igårkv , precis när jag la mig ner hade flyttar musen & dataskärmen,
så när man PRECIS satt igång filmen : paranormal activity 2 så vare 1: en cp texT!
2: de började åska...
fatta om jag fick cp ?!
var tvungen å stänga av datan då...-.-

ska sova lite nu,.

vet att jag har varit tråkig nu när jag inte lägger upp roliga bilder
eller spännande dagar.
men så e de... massa skola å sånt skit nu ju;(





PUSS!!!
/Milleeey, and i like, HIM!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0