dålig uppdatering pga RIX FM♥

förlåt för jag inte bloggade nåt igår men han verkligen inte,
iförgår kväll tod jag hål i läppen...
de blev snyggt tkte jag :d
men igår vare ju rix fm ,
så sjukt underbart darrar fortfarande efter jag såg eric & ulric!
♥♥
jag köpte en skiva av ulrik som han signerade♥
sen skrev eric saade på mitt block så de hänger på väggen nu!:)
elr iaf baksidan av blocket hihi!

när eric saade å ulrik sjöng så tappade man näst in till andan.
GALET vare!
å vi stod ju ALLRA längst fram!
sjukt...
sen kastade dom ut tröjor,
& jag va ju så cool så jag fick en ;)
skoja men jag fick en iaf:)
sen åkte men bil hem med hanna & frej , å hannas mamma:)
aja kommer lite bilder å så nu, videoklippen kommer nog upp
en annan dag, orkar seriöst inte just nu,
e cp trött, tur att jag ändå inte ska göra nåt idag!
ULRIK!!!
♥♥
så här mycke folk vare på signeringen till ulrik , elr de va typ 100-200 st mer säkert!
stackars lilla ulrik fick sitta i 1 timme å skriva autografer!
fint ju!:)
underbar e han!
Ramsells:)(husbandet)
ramsells:)
lite kärlek oxå!:)
ulrik så jävlans AWESOME!
Sanna nielsen kom dit som reserv för swingfly & jay smith, som vart sjuka...
2 precis lagom snygga tjejer som väntade hela kvällen på att eric saade skulle sjunga!
vincent vart sjukt bra!:)
Rockar´N  Nicke borg :)
egentligen skulle bara erk segerstedt sjunga,
men för att bevisa att EMD inte ska splittras & att dom inte har gjort de
så tog han med sig MATTIAS!:)
underbart vare!
Erik å mattias♥
MIN ERIC SAAAAADDDEEEEE!!!!
Å J-Son♥
åååhhh♥
VACKER!!!
fler bilder kommer när jag laddar upp videoklippen..
hoppas ni som va på rixfm hade riktigt kul!
å ni som satt hemma elr va med kompisar, hoppas ni mådde bra!:)
Puss!!
/Milleeey som e överlycklig!

Kommentarer
Postat av: din saknade vän

så du tycker inte synd om eric när han fick sitta 3-4 timmar ?! 1 är vanligt ! ;)

2011-08-15 @ 11:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0