DAG 7 - Två saker jag inte klarar mig utan.

1. tv helt klart..
2. facebook :p skämta... nej men typ djur & sommar å så!:)
________________________________________________________________________
Aja,idag vaknade man upp hos sanna,
vi dygnade...
jag somna vid 8 a på morgonen å hon runt 9-10 tiden...
vakna vid halv 1-.-
skulle hem då å så.
sen typ softade jag å letade upp mina kläder å sådant.
sen såee gick jag till fotbollen, med en annan sanna :p
ah å så.
första träningen i fotboll på typ 3 år.
å sjukt glad va jag , fick beröm av föräldrar å tränarna.
+ min brosa!:)
asgutt!
e nog nåt jag tänker fortsätta med...:)
sen har jag ju badmintonen med , men vene om jag ska sluta på de.
är inte lika kul längre...
aja, ska typ duscha sen sova, mina fötter å hela jag värker.

ha de så bra mina älsklingar...
:)





PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0