blå gården!:)

sa ett till inlägg...
:)
håller de jag lovar!
nu sitter man på ungdomsgården ,
softar med störtskön musik...
tex med artisten Oscar Zia...
lägger upp en låt i slutet av inlägget.

idag var skolan HELT okej!
imon blire skola igen.
INTE OKEJ!
ska snart hem å plugga(h'
STOLT!

brukar aldrig gå hem tidigare för att plugga.
men behöver verkligen det!

ja,
jag är förälskad.
i vem vet jag inte,
kan va i livet ,
även om de suger, men hade inte valt att dö just nu!

lite smått förälskad i Oscar Zia♥♥♥

jaja ,
de va allt..

alla föds med känslan att falla.♥


så sjukt bra!
love u oscar,
de vet du för jag har sagt de till dig (h'


PUSSEN!

Kommentarer
Postat av: Filip Andersson

Men lov imon ju :D

2011-10-27 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0