vill till skolan!

nu har jag legat här hemma i snart 1 vecka.
för började med å må dåligt i torsdags,
men höll ut å gick den dagen...
vill seriöst till skolan.


aja hade sovit vid detta laget om min syster (som jag smittat ner)
inte hade kommit in på rummet å sagt att eric saade var på 4an.
givetvis så kollade jag :D
å nu känner jag mig såååååå smart,
för kollade på hela nyheterna ...
typ första gången på 1 år xd
å hörde hans nya låt,
hihi underbart♥♥
love him, drömde om honom inatt ,
pinsamt nog,
men va lätt bästa drömmen jag NÅNSIN haft (a'


aja ,
ska gå å fixa lite frukost...
PUSS PÅ ER!
love u all!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: jo allt är bra! =D

hur är det med dig? =)

2011-11-30 @ 10:58:30
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0