svar på kommentar :D

jadduuu om jag vill!!;o:

varför har du percingen på olika sidor utav läpparna på bilderna ?!
bara ett stort fail? :D

svar:
jag vet att de ser fail ut,
men på bdb & fb sa alla olika sidor jag skulle ha piercingen på.
så jag provade lite olika:)
men de blev höger sida vilket jag har på dom flesta bilderna jag tod.
ibland får man faila you know ;)
men tack för din åsikt, har jag nåt att tänka på tills nästa gång.
______________________________________________________________


idag vet jag inte vad som händer, sova bort dagen e så onödigt.
så jag funderar starkt på å sitta vid datan elr glo på tv hela dagen^^
kul liv :3
nae men jag orkar verkligen inte va med nån idag e sjukt trött.
vaknade kl 12:00 -.-
ja nu vet ni vad som händer idag,
ingenting...


Puss


/ milleeey , en tjej med kärleks problem♥

Kommentarer
Postat av: smilleeeeey

heyy, du, smsa filip att vi ska va med hampus och han BARA imon ! :D han är här nu, såg han med oskar hampus & hugo och dom vid ica :D!

2011-08-15 @ 20:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0