sover hos sanna :)

dålig uppdatering.
jag vet...
men sitter hos sanna...
vi ska sova hos henne.
gutt gutt...
Jag gästbloggar (a'

jag e såhär lite busig för jag gästbloggar på kamillas blogg utan att hon vet det,. erkänn jag e busig.
hah nej men allvarligt ikväll så ska kamilla sova här kommer bli riktigt awesome tror jag,
vi har suttit på chatruellt typ hela kvällen,helt gal1 är det, men jag hoppas ni har en lika trevlig kväll som vi har haft.
kamilla jag älskar dej min fina lilllasyster, vad som än händer så kommer jag alltid att finnas där och lyssna,
jag kommer vara din värme i kylan.
Din tröst i din sorg.
jag älskar dej.
du är fin.
du är helt underbar.


Love u millis!!
*/ www.leverlivet.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0