ungdomsgården...

chaao...
idag vart de skola,
hade musikprov, gick väl ganska bra,  men hälften lär ju fan va fel (:
men så fåre va då!:)

efter skolan hänkade jag å sanna med matilda hem.
de vart nice.
MASSA skoj å skratt.
vi är barn så länge vi kan iaf...
lekte kurragömma hihih, busigt!
sen hände en tråkigare sak,
men de fixade sig senare;)

å nu sitter jag här på ungdomsgården...
precis vart hemma å käkat.
då vart de bestämt, HÄNKAR ULLARED på HÖSTLOVET...
1 A november.

UNDERBART kommer de att bli!

massa snygga killar `?;)
hihi bus...
nae men har en sjukt underbar sötnos så behöver inte mer än så...

jao, men snart åker man hem å pluggar sönder till GEOGRAFI & TYSKA imon...-.-'
men de kommer SÄKERT gå bättre än vad jag tror...♥


_______________________________________________________________________________________

Saknar tiden då de bara var vi 2.
Du å jag mot världen.
Du var den enda jag litade på,
den enda jag sa ALLT till...
Saknar de så sjukt mycket.
du har samt vart en av mina mest seriösa förhållanden.
du vet att jag saknar dig.
du vet att jag vill ha tillbaka tiden...
men tiden kommer nog aldrig mer...
man kan ju hoppas på en ljusare framtid...


________________________________________________________________________________________

LOVE U ALL!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0