tråkdag...

underbar tråkdag.
glass-film-plugg-mat& sova...
mitt enkla lilla liv...

postat från Linn :

Åh hjärtat, vad gullig du är!
Gör allt för att du ska må bra lillsis,
Jag är alltid här och kommer alltid va. <3
Längtar tills vi ska träffas, det ska bli fett awesome!
Du är helt klart bäst, lavjo ma littla sistah <3333!

under inlägget :
LEver livet!

SVAR PÅ KOMMENTAR!

gumman,
du är underbar,
du e min besta ven, å lilla sis.
skulle inte klara mig utan dig just nu,
bara tanken på de får mig att må dåligt.
du gör mig glad.
lööövvjotååå bigsssisteeer;*<3


var allt för idag...

PUSS!

Kommentarer
Postat av: liiinn

Och du är min bästavän, bäst är vad du är!<3

Du behöver inte vara utan mig, jag är alltid vid din sida!

JAG ÄLSKAR DIG! :*

2011-10-12 @ 19:27:30
URL: http://lliinnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0