plugga ännu mera!

nu ska man plugga,
om de så krävs hela natten,
musiken håller mig vaken å i liv.
sen sooooova...
________________________________________________________________________________________
saker å ting förändras ,
även jag.
ni vet inte vad som händer.
vad jag gjort.
allt jag inte gjort.
tror inte ni vill veta.
ångrar allt.
alla mina fucking misstag.
om jag aldrig gjort såhär,
hade jag varit den jag alltid varit.
den glada tjejen.
ingen som gjort nåt speciellt.
men jag skadar mig själv.
finns bara en jag kan berätta detta för.
de är dig Linnköhlström,
litar på massor av mina vänner,
men på nåt sätt ,
äre du å jag gumman...
DE VA ALLT FÖR IDAG:)
ska försöka klara mig igenom dagen imon...
PUSS!♥

Kommentarer
Postat av: liiiinn

Vi ska snacka imorn älskling, alltid du och jag. Älskar diiig <3

2011-10-27 @ 21:47:07
URL: http://lliinnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0