milleeey , med léende på läpparna, JAO!

tack vare älskade Linn ,
så somnar jag med léende på läpparna inatt.
hon har hjälpt mig så sjukt mycke.
är galet tacksam för att hon finns.
love u gummis!


milleeey ska precis bädda ner sig i sängen.
tänkte bara uppdatera lite.


de e dig jag vill ha,
du e min bästa vän.
du e min största kärlek.
allt med dig är äkta.
vill känna lyckan med dig igen,
hålla din hand igen.
kan du inte fatta jag saknar dig verkligen!
jag älskar hela dig inte bara ditt utséende.
du är så underbar så snälla ge mig en chans.
vill bara va med dig å ingen annan stans.
du vet att jah älskar dig.
finns ingen annan som dig,
de vet du om...


aja ska sova nu!

puss på er babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0