bror♥

längst till vänster!
<-------------------
längst till höger ---------------------------->
min bror går i högskola i katrineholm.
kommer hem 1 gång i månaden..
e inte van vid de,
saknar honom så sjukt mycket.
han å jag går igenom allt tillsammans,
visst säger inte allt till honom,
men saknar nån som e som mej.
som jag kan retas med,
en sån bror som man alltid skrattar med.
utan dig inget mig.
saknar å älskar verkligen dej.
sjukt glad att när du kommer hem denna gången så stannar du här,
i ett tag iaf.
klarar inte en sekund utan att veta att du e vid liv.
du e den jag verkligen ser upp till.
har aldrig vart speciellt nära varann,
men nu...
är jag så sjukt rädd att du snart flyttar hem ifrån.
du e min bror,
jag din syster,
förr såg vi varann VARJE dag.
känns så konstigt att bara se dej nån gång ibland...
även jag behöver träffa mina syskon...
älskar dig kristofer jonsson.
du är min bror,
lämnar dig aldrig.
i mitt hjärta kommer du alltid att finnas.
oavsett vad som än händer,
älskar jag dig.
puss på dej!
/ din lillasyster kamilla jonsson♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja det är verkligen tråkigt när ens bror flyttar hemifrån :( Ett år sen nu jag träffade en av mina brorsor helt galet :O Jo det kan jag förstå har själv precis lyckats bli av med förkylningen :) Det är jättebra längtar tills i morgon :D Kram

2011-11-30 @ 18:45:17
URL: http://nilssonsanna.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

okej :)

2011-11-30 @ 22:41:06
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0