underbar dag, med underbart folk!

idag vart jag med andrea,
så sjukt tråkigt väder hare vart men vi hade kul iaf.
vi var med hennes ridlägerkompis som heter erika.
jättesnäll va hon.
ja vi 3 hade sjukt trevligt ihop,
jättekul vare., bara att jag förlorade alla spel vi körde :/
ovanligt-?
nej!:)
imon blire förhoppningsvis stan med Andrea & Sofia ,
beror på om de är varmt elr kallt vi ville inte in om de är för varmt såe ;)
på lördaaaa kanske de blir bertil ?
lr jah vene ?:D
beror på va den söta lilla pojken vill :D

men just nu typ snackar jag med min älskade lillesöta blonda tröga bror thimmie älskade persson :)
han frågade mej precis om gratis är dyrt..
är man blond eller blond då ? hoppas han skämtade :D
haha^^
så han skulle få en puss helt gratis,
han e så söt, men han ville inte ha den ;/
delar ut den till vem som helst, lr ?! inte:D:D:D

aja ha de så najs,
kanske blir dålig uppdatering imon ,
men sry isf ,

pusseeen!!!

/Milleeey!♥



jag e tuff å hård b-rud .
hahah skoja-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0