till malin älskade gunnarsson:*

gumman du är så sjukt underbar.
lärde känna denna underbara tjej för cirka 2-3 sommrar sen.
vi har varit bra kompisar sen dess, men denna sommaren vart de verkligen du å jag.
å du vet att jag alltid finns här vid din sida.
du är den bästa vännen man kan önska sig.
men så bor du så jävla långt bort.
men du , de hindrar inte oss för att va bäst.
du e den bästa, finaste,roligaste & snällaste tjejen jag vet.
du betyder så sjukt mycket.
en sommar utan malin & millaah e inte en äkta sommar.
en sommar utan malin huvudtaget,
vill jag inte tänka mej.
du är min bästavän,
min själ.
mitt hjärta.
dör du dör jag.
hoppar du hoppar jag.
du e så underbar så de finns inte.
du har alltid funnits där för mej,
å du vet att du alltid kan ringa mej när du mår skit,
vi är systrar.
vi litar på varann mer än allt annat.
vi delar ALLT me varann, glädje, sorg & minnen.
du e mitt allt.
ett liv utan dej funkar seriöst inte.
gumman , vad som än händer,
finns jag här.
kommer alltid att göra!
du är alltid min bästavän,
du e alltid den jag litar på.
du e den allra bästa.
Malingunnarsson<3Kamillajonsson
=äkta vänskap!
den dagen jag lämnar dej, den dagen finns jag inte kvar på jorden.
hand i hand ska vi vandra, tills döden skiljer oss åt.
du kommer till himlen.
å jag kommer nån stans mitt i mellan.
du hör hemma i himlen,
men gud va tvungen å skicka sin vackraste & finaste ängel till jorden,
å de blev du.
men sen kommer du tillbax dit upp, å de är den hemska dagen jag inte vill veta av,
eller tänka på.
gumman , finns 24/7.
älskar dej mest storasyster!<333333333333333

Kommentarer
Postat av: Malin Gunnarsson <3

Åhh saknar dej så jävla mkt du är den bästa för mig!

Du är som den systern jag aldrig fick!

Men jag har dej, och du har även mig <3<3<3<3<3

Längtat som dan till nästa år att få träffa alla och dej ;*

Komihåg att jag älskr dej <3<3<3<3<3

2011-07-30 @ 14:18:53
URL: http://mggunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0