shieet, min första header på blogg.se :3

chaachaa,
ny blogg, men ingen ny bloggare.
jag är ingen speciellt känd så förstår om vissa inte vet vem jag e ;)
men jag har bloggat i ca 3-4 år nu :)
gört bara för att de är kul!:)
ja jag har ju haft blogg.se förut då hitte jag typ sweetkizzes
men nu så heter jag milleeey juu ;D
nice...
idag har jag softat , levt livet, lyssnat på musik, stekt i solen.
träffat arvid å chillat lite.
å imon blire förhoppningsvis ekerum med sanna lindbergbabe ;*
ja de var väl allt,
kommer kanske uppdatering från mobilen sen innan jag somnar babes :)
kyssen!
/Milleeey!<3

Kommentarer
Postat av: Filip Andersson

jag är den första haha ;)

2011-07-27 @ 10:29:11
Postat av: Filip Andersson

Jag är den första haha ;)

2011-07-27 @ 10:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0