kär & glad går inte...

jag kan va hur kär som helst.
Eller hur glad som helst.
men när de väl börjar gå bra så mår jag skit,
men är så jävla kär ändå.
love sucks ...
singel sucks.
I SUCKS!
I WANT U bebbeee ;(
sonnylundberg , jag gillar dej mer å mer för varje dag som går,
kan inte råför de.
nu kom man nyss hem från en underbar dag,
därför hare nt vart nån uppdatering.
vart mä sanna i ekerum först av allt på dagen sen typ stack vi till hennes sköthäst.
mysigt vare.
sen åkte vi till ekerum igen.
ännu mysigare.
att bara få hålla om dig är som en dröm.
även om du inte märker de sonny.
men du är den bästa jag vet.
förlåt ;(
imon blire kanske ekerum igen om sonny å dom inte åker hem lr iväg...
aja , sånt elivet, annars blire väl andrea lr va de va.
minns nt....
men jaja, hoppas ni hare bättre än vad jag har iaf.
PUSS!!!

/Milleeey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0