misstag gör vi alla.

deppar ihop...
AJA,
idag vart de skola.
aschill vi hade typ 2 riktiga lektioner.
sen håltimme å typ massa slapp.
aschill!
cepe trött är jag.
IMON BLIRE BOLLDAAAAG.
så måste snart gå å fixa kläder...
eftersom man är emo så måste man ha långarmade tröjor.
haha!:3
eller nåt ?!:o
försöker iaf ...
försöker överleva.
utan dej.
utan allt.




e så fukking trött...
sov max i 1 timme i natt.
rik på sömnlösa nätter snart asso.
hoppas ni lever och hare så sjukt mycke bättre...








älskar er.
tack vare er jag sitter här.
jag har världens bästa vänner.
-dom jag har kvar...-
PUSS♥




nyredigerad bild.
vad tycks ?
ful jag vet ;)

Kommentarer
Postat av: tezzan:)

nej, jättefin är du!<3

2011-12-23 @ 23:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0