en 20 dagarslista!

eftersom jag inte alltid har nåt kul eller bra å skriva så ska jag börja med en 20 dagarslista.
Dag 1 - Något jag älskar.
Dag 2 - Något jag hatar.
Dag 3 - Vad jag ska göra under lovet.
Dag 4 - En person som betyder mycket för mig.
Dag 5 - Min favoritfilm.
Dag 6 - En gammal bild på mig.
Dag 7 - Två saker jag inte klarar mig utan.
Dag 8 - En blogg jag läser varje dag.
Dag 9 - Någon jag saknar.
Dag 10 - Två saker jag längtar efter.
Dag 11 - En bild på någon som jag alltid har roligt med.
Dag 12 - Något jag skulle kunna dö för.
Dag 13 - En bild som betyder mycket för mig.
Dag 14 - Fem saker ni nog inte visste om mig.
Dag 15 - Tre saker jag älskar med kärlek.
Dag 16 -  En bild på en nyfunnen vän, som betyder otroligt mycket.
Dag 17 - En bild på mig och min bästavän.
Dag 18 - Min profilbild på facebook.
Dag 19 - En bild på tiden jag saknar som mest.
Dag - 20 något jag gör varje dag.
Dag 1 - Något jag älskar.
Dag 2 - Något jag hatar.
Dag 3 - Vad jag ska göra under lovet.
Dag 4 - En person som betyder mycket för mig.
Dag 5 - Min favoritfilm.
Dag 6 - En gammal bild på mig.
Dag 7 - Två saker jag inte klarar mig utan.
Dag 8 - En blogg jag läser varje dag.
Dag 9 - Någon jag saknar.
Dag 10 - Två saker jag längtar efter.
Dag 11 - En bild på någon som jag alltid har roligt med.
Dag 12 - Något jag skulle kunna dö för.
Dag 13 - En bild som betyder mycket för mig.
Dag 14 - Fem saker ni nog inte visste om mig.
Dag 15 - Tre saker jag älskar med kärlek.
Dag 16 -  En bild på en nyfunnen vän, som betyder otroligt mycket.
Dag 17 - En bild på mig och min bästavän.
Dag 18 - Min profilbild på facebook.
Dag 19 - En bild på tiden jag saknar som mest.
Dag - 20 något jag gör varje dag.



Börjar ikväll,
men i ett annat inlägg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0