dålig uppdatering...

idag vart de å åka till borgholm med smilla & träffa kornelia.
underbaarttt vart de...
sen följde smilla med mig hem å nu har hon precis åkt hem,
fyfan vad kul vi hade precis asso^^
men nu sitter jag HELT ensam i hela huset ...
typ till kl 12- 1 ;(
men datan å "han" får underhålla mej :D
å musiken å min älskade hund finns ju alltid vid sidan...
men är rädd för att min hund inte kommer göra de så länge till.
kanske tar mindre än 1 månad?
mer än 1 år ?
men känns som han kommer lämna mej snart ;(
även om han bah e en valp i mina ögon,
men han e hela 5 år ;((((

btw, ungefär 1 vecka kvar tills skolan börjar.
längtar (y'
skojar-.- vill ha längre sommarlov, men vill ha den nya klassen.
men vill inte åka buss varje morgon... ;(
men sånt e livet.
nu får ni en låt & bild på min älskade vove!

tror jah börjar bli kär.
inte bra :o
elr jo.
men ... e rädd för å bli lämnad ännu en gång.
men killen e underbar & sjukt snygg...:o
ajaa...

__________________________________________________________


zeb,
när du försvinner, lever jag vidare för dig.
du är den bästa jag vet,
du har aldrig svikit mig, du kommer aldrig göra,
förens du lämnar mej...
gråter bah tanken på det... ;(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0